Retourbeleid - Confettifeest.nl

Retourbeleid


Retourlabel en

Vanwege het corona virus willen we u vragen om uw medewerking

Vandaag, vrijdag 13 maart, is de eerste dag dat wij grote gevolgen voelen van het virus. Vrijdag de dertiende zegt hierbij al genoeg..
Op deze eerste dag is onze omzet nu al zo laag, dat dit de personeelskosten niet heeft gedekt. Wij zijn daarom erg bang dat we het hoofd niet boven water gaan houden. We begrijpen dat uw feest waarschijnlijk niet door gaat en snappen dat u uw product om die reden wilt retourneren. Dit zorgt er alleen voor dat we bovenop onze personeelskosten en vaste lasten ook nog alle retouren moeten verwerken. Wat we uiteraard zullen doen!

Helaas kan dit ook betekenen dat we voorgoed ons bedrijf moeten sluiten omdat alle retouren bij elkaar op een behoorlijk bedrag uitkomen. We vinden dit heel erg om van u te vragen en ik typ dit met tranen in mijn ogen omdat ik echt vrees voor mijn bedrijf waar ik de afgelopen 20 jaar hard voor heb gewerkt. Op dit moment vraag ik u om ons te steunen waar mogelijk, door uw producten niet te retourneren. Mocht u bereid zijn om ons hierin steunen, dan wil ik u vragen om ons een e-mail te sturen, zodat we u op een later moment op een geschikte manier kunnen bedanken. Uiteraard zullen we het niemand kwalijk nemen wanneer u besluit wel te retourneren.

16-03-2020 Update :

WInkelverkoop: 2
Retouren: 9
Order annulering: 1
Eindstand: - € 303,86 (verlies)

17-03-2020 Update :

Winkelverkoop: 15
Online bestellingen: 4
Retouren: 8
Eindstand - € 44,14 (verlies)


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Volg de volgende stappen om uw bestelling te retourneren:
1. Download en print hierboven ons retourformulier wanneer u een artikel of gehele bestelling retour wilt sturen (mocht deze ontbreken bij uw bestelling)
2. Artikelen dienen voorzien te zijn van originele labels, ongedragen, ongewassen en compleet te zijn
3. Geef aan op de achterkant van het retourformulier welke producten u retour stuurt en voeg deze toe aan de zending
4. Download een retourlabel via de knop hierboven en hou uw ordernummer of track&trace en postcode bij de hand
5. Breng het pakket naar het gekozen PostNL pakketpunt (Nederland) of DPD servicepunt (België)
6. Bij ontvangst van uw pakket en bij goedkeuring zullen wij het aankoopbedrag min €5,50 retourkosten zo spoedig mogelijk, binnen 14 dagen, terugbetalen. Retourkosten worden dus verrekend met het aankoopbedrag.

Hoe kan ik mijn bestelling omruilen?

Volg de volgende stappen om uw bestelling te retourneren
1. Download en print hierboven ons retourformulier wanneer u een artikel of gehele bestelling retour wilt sturen (mocht deze ontbreken bij uw bestelling)
2. Artikelen dienen voorzien te zijn van originele labels, ongedragen, ongewassen en compleet te zijn
3. Geef aan op de achterkant van het retourformulier welke producten u retour stuurt en voeg deze toe aan de zending
4. Plaats een nieuwe bestelling via onze website www.confettifeest.nl voor het juiste product
5. Download een retourlabel via de knop hierboven en hou uw uw ordernummer of track&trace en postcode bij de hand
6. Breng het pakket naar het gekozen PostNL pakketpunt (Nederland) of DPD servicepunt (België)
7. Bij ontvangst van uw pakket en bij goedkeuring zullen wij het aankoopbedrag min €5,50 retourskosten zo spoedig mogelijk, binnen 14 dagen, terugbetalen. Retourskosten worden dus verrekend met het aankoopbedrag.


Binnen welke termijn mag ik mijn producten retourneren?

U kunt uw producten binnen 14 dagen aanmelden voor retour. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het retour te sturen. Dit is wat wettelijk gezien verplicht is. Echter hoeft u wat ons betreft de retour niet aan te melden, en mag u het binnen 28 dagen gewoon retour sturen.

Waarom is retourneren niet gratis?

Voor gratis retourneren zou het betekenen dat wij onze producten duurder moeten maken om deze kosten te kunnen dekken.
Wij willen voor klanten de kosten van ons assortiment zo laag mogelijk houden waardoor retourskosten voor eigen rekening zijn.
Wel bieden wij een gereduceerd tarief van €5,50 voor uw retourzending


Heeft u een product verkeerd of beschadigd ontvangen?

Geef schade of gebreken onmiddelijk na ontvangst van goederen aan. Goederen dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn, van originele labels te zijn voorzien en in de originele verpakking met alle geleverde toebehoren om aan ons te worden geretourneerd. Bij een foutieve levering of productiefout zijn de verzend- en retourskosten voor onze rekening.


Wegens hygiënische redenen kunnen producten als lenzen, schmink, haarspray, gel, sponsjes, make-up, pruiken, baarden en beenmode na opening NIET geretourneerd worden.