FAQ - Confettifeest.nl

FAQ


Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Bij ieder product staat de levertijd vermeld. Het kan voorkomen dat wij een product niet op voorraad hebben, in dat geval word er een langere levertijd getoond. Wanneer u meerdere producten met verschillende levertijden besteld, houden wij de langste levertijd aan. Dit word in de checkout duidelijk aangegeven in de blauwe balk.

In de meeste gevallen wanneer u voor 16:00 besteld, kunt uw bestelling de volgende dag al in ontvangst nemen.

LET OP: Wegens het Corona virus is er drukte ontstaan bij alle postbedrijven waardoor er een langere levertijd kan zijn. Hier hebben wij helaas geen invloed op!


Kan ik mijn aankoop ook retourneren?

Voor ons retourbeleid verwijzen we u naar onze retouren pagina.


Met welke vervoerder word mijn bestelling vervoerd?

U kunt bij ons kiezen uit DPD en Postnl. Wij raden u aan om te kiezen voor de vervoerder waar u de beste ervaring mee heeft.


Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wij hebben de volgende betaalmethodes:

  • Afterpay
  • Ideal
  • Paypal
  • Visa Mastercard
  • Mistercash
  • Giropay
  • Mybank
  • Sofort e-commerce
  • Paysavecard


Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen aan de Folkingestraat 28-32 te Groningnen.
Wanneer u bij afrekenen aangeeft dat u uw bestelling wilt afhalen, hoeft u geen verzendkosten te betalen.


Hoe werkt het met de maten van de kostuums?

Bij de kostuums staat een maattabel. Bekijk het maattabel per kostuum. het verschilt per kostuum hoe ze vallen. Dus wanneer u één kostuum past wil dat niet automatisch zeggen dat u het andere kostuum ook past. Houd dus goed alle maattabellen aan. Staat er geen maattabel bij? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken wij het voor u uit!


Kan ik ook artikelen bestellen die ik bij u in de winkel heb gezien, maar niet op uw website kan terug vinden?

Dat is mogelijk. U kunt dan het beste even contact opnemen via onderstaande mail.

Info@confettifeest.nl